برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Menu
بخش های دیگر مجله

جعبه HTML

آخرین کامنت‌ها

کتاب «سقوط نومه نور» منتشر شد

1703 بازدید 31 لایک

زمان مطالعه: 6 دقیقه


کتاب «سقوط نومه‌نور» (The Fall of Númenor) که به تازگی توسط «بنیاد تالکین» (Tolkien Estate) منتشر شده، تمام وقایع دوران دوم رو که به صورت پراکنده در مابقی کتاب‌ها روایت شده بود، شامل میشه. این کتاب مجموعه‌ایی از دست‌نوشته‌های «تالکین»، یادداشت‌هایی از «کریستوفر تالکین» (Christopher Tolkien)، پسر بزرگ تالکین  و آرت وورک‌هایی زیبا از «آلن لی» (Alan Lee)، طراح مناظر در فیلم‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها هست؛ ویراستاری این کتاب بر عهده‌ی «برایان سیبلی» (Brian Sibley)، تالکین شناس معروف بوده. با فانتزی‌مگ همراه باشین تا نگاهی به این اثر جدید داشته باشیم.


«سقوط نومنور» تمام نوشته‌های عصر دوم «جی آر آر تالکین» رو به صورت جامع در خودش داده؛ این کتاب از «داستان سال‌ها» در ضمیمه‌های کتاب «ارباب حلقه‌ها» به عنوان رفرنسِ عصر دوم استفاده کرده. محتوای کتاب شامل پایه گذاری شهر «نومنور»، جعل حلقه‌های قدرت، و آخرین اتحاد انسان‌ها و الف‌ها علیه «سائورون» ((Sauron)) هست که دوران دوم رو به پایان میرسونه. «برایان سیبلی» مقدمه‌ها و تفسیرهای جدیدی برای یکسان سازی نوشته‌های تالکین ارائه کرده، همچنین این اثر شامل ده نقاشی رنگی جدید از «آلن لی» هست.

خطر اسپویل از سریال حلقه‌های قدرت؛ اگر هنوز وقت نکردین این سریال رو تماشا کنین، پاراگراف بعدی رو رد کنین!

  • نومه نور کجاست؟

نومنور اولین شهری بود که در سپیده‌دمِ عصرِ اول از دریا به عنوان هدیه‌ایی به پدران انسان بیرون اومد. «نومنوریان» ساکنینِ این جزایر از عمر طولانی (سه برابر انسان‌ها در زمین میانه) برخوردار بودن و پادشاهیِ ساحلیِ بزرگی رو در جهانِ مرکزی ایجاد کردن؛ این شهر در آغازِ عصرِ دوم به عنوان سنگرِ فرهنگِ دریاییِ «سرزمین میانه» (Middle-earth) بود. با این حال بسیاری از این مردم بیشتر از هر چیزی خواستار جاودانگی «الف‌ها» بودن. این حسادت بود که باعث شد «سائورون» در نهایت به بی‌اعتمادی و نفرت روی بیاره و «آرفارازون» پادشاه نومنوری رو متقاعد کنه که به «والار» (Vala) حمله کنه؛ این جنگ در نهایت منجر به غرق شدن «نومنور» در اعماق اقیانوس شد و به عنوان "پادشاهیِ غرق شده" نفرین شد. در «حلقه‌های قدرت»، «نومنور» زادگاه «ایسیلدور» (Isildur) و پدرش «الندیل» (Elendil) هست که موفق میشن قبل از نابودی «نومنور» فرار کنن و مردانِ وفادارشون رو در «سرزمین میانه» اسکان بدن.

تمام قلمروهایی که در «حلقه‌های قدرت» خواهیم دید!

  • تصاویر رسمی منتشر شده از کتاب

  

  • ویدیوی منتشر شده توسط خریداران آمازون

با آنتاگونیست مرموز «حلقه‌های قدرت»، «سائورن» بیشتر آشنا بشین!


از دنیای فانتزی محبوبتون بیشتر بخونین:

ارسال کامنت

کد امنتیتی

فهرست

تنظیمات

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

ورود به سیستم